flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії "В"

17 вересня 2021, 14:35

Макарівський районний суд

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

смт. Макарів

«17» вересня 2021  року                                                                             № 13-о/к

 

Про оголошення конкурсу на зайняття

вакантної посади державної служби

категорії «В» у Макарівському районному

суді Київської області

 

         Відповідно до статей 22, 23 Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.03.2016 № 246 (із змінами) та Положення про проведення конкурсів для призначення на посади державних службовців у судах, органах та установах системи правосуддя, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 05.09.2017 № 2646/0/15-17 (із змінами), -

 

НАКАЗУЮ:

 

  1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря судових засідань Макарівського районного суду Київської області.
  2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - секретаря судових засідань Макарівського районного суду Київської області, що додаються.
  3. Головному спеціалісту Шовкуну О.Д. забезпечити оприлюднення даного наказу та умов проведення конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби НАДС та на офіційному веб-сайті Макарівського районного суду Київської області.
  4. Встановити кінцевим терміном подання інформації для участі у конкурсі 06 жовтня 2021 року.
  5. Провести конкурсний відбір на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» 12 жовтня 2021 року.
  6. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

 

Керівник апарату                                                                                  С.Г. Голінко

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу

на зайняття посади державної служби категорії «В» - секретаря судових засідань Макарівського

районного суду Київської області

Загальні умови

Посадові обов’язки

1. Виконує роботу КП «Д-3» з документами по справах відповідно до прав користувача автоматизованої системи документообігу, затверджених наказом керівника апарату суду, розгляд яких передбачено процесуальним законодавством.

2. Здійснює судові виклики та повідомлення в справах, які знаходяться у провадженні судді, оформлює заявки до органів внутрішніх справ, адміністрації місць попереднього ув’язнення про доставку до суду затриманих та підсудних осіб, готує копії відповідних судових рішень.

3. Здійснює оформлення та розміщення списків справ, призначених до розгляду.

4. Перевіряє наявність і з’ясовує причини відсутності осіб, яких викликано до суду, і доповідає про це головуючому судді. Здійснює перевірку осіб, які викликані в судове засідання, та зазначає на повістках час перебування у суді.

5. Забезпечує фіксування судового засідання технічними засобами згідно з Інструкцією про порядок роботи з технічними засобами фіксування судового процесу (судового засідання). Веде журнал судового засідання та протокол судового засідання.

6. Виготовляє копії судових рішень у справах, які знаходяться у провадженні судді. Здійснює оформлення для направлення копій судових рішень сторонам та іншим особам, які беруть участь у справі й фактично не були присутніми в судовому засіданні при розгляді справи.

7. Здійснює заходи щодо вручення копії вироку засудженому або виправданому відповідно до вимог Кримінально-процесуального кодексу України, за дорученням судді здійснює заходи щодо видачі підсудним або засудженим підписки про невиїзд.

8. Готує виконавчі листи у справах, за якими передбачене негайне виконання.

9. Оформлює матеріали судових справ і здійснює передачу справ до канцелярії суду. За дорученням голови суду, судді, головуючого по справі, здійснює ознайомлення учасників процесу з матеріалами справи.

10. Виконання інших обов’язків, які не перелічені в інструкції, але витікають зі змісту нормативних актів, наказів та вказівок, які входять до компетенції секретаря судових засідань. Виконує інші доручення голови суду, судді, керівника апарату суду та помічника судді щодо організації розгляду судових справ.

Умови оплати праці

Посадовий оклад - 4440 грн., надбавка за ранг, відповідно до постанови Кабінету  Міністрів України від 18.01.2017 № 15 "Питання оплати праці працівників державних органів", надбавки, виплати, премії відповідно до статей 50, 52 Закону України "Про державну службу".

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

 Безстроково.

Перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання

Відповідно до статті 25 Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає до конкурсної комісії через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС таку інформацію:

1. Реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

2. Заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме за формою, визначеною Кабінетом Міністрів України;

3. Заяву, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4. Підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

5. Копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг з реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови;

 

6. Відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності).

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність встановленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

 

Інформація подається до 17 год. 00 хв. 06 жовтня 2021 року

Додаткові (необов’язкові) документи

Заява щодо забезпечення розумним пристосуванням за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби

Дата і час початку проведення тестування кандидатів. Місце або спосіб проведення тестування. Місце або спосіб проведення співбесіди (із зазначенням електронної платформи для комунікації дистанційно)

 12 жовтня 2021 року о 11.00 год.

 за адресою: смт. Макарів,  вул. Димитрія Ростовського, 35

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

 Чуйко Валентина Борисівна,

 (04578) 5-13-39,

 inbox@mk.ko.court.gov.ua

 

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта ступеня не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право», «Правознавство», «Правоохоронна діяльність»

2

Досвід роботи

Без вимог до досвіду роботи

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

4

Володіння іноземною мовою

Не потребує

Вимоги до компетентності

 

Вимога

Компоненти вимоги

1

Цифрова грамотність

- вміння використовувати комп’ютерні пристрої, базове офісне та спеціалізоване програмне забезпечення для ефективного виконання своїх посадових обов’язків;

- вміння використовувати сервіси інтернету для ефективного пошуку потрібної інформації; вміння перевіряти надійність джерел і достовірність даних та інформації у цифровому середовищі;

- здатність працювати з документами в різних цифрових форматах; зберігати, накопичувати, впорядкувати, архівувати цифрові ресурси та дані різних типів;

- здатність уникати небезпек в цифровому середовищі, захищати особисті та конфіденційні дані;

- вміння використовувати електронні реєстри, системи електронного документообігу та інші електронні урядові системи для обміну інформацією, для електронного листування в рамках своїх посадових обов’язків; вміти користуватись кваліфікованим електронним підписом (КЕП);

- здатність використовувати відкриті цифрові ресурси для власного професійного розвитку.